هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك

المهند
Fire Bird
ريح الجنان
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ريح الجنان

ريح الجنان

مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 6:53 pm

السلام عليكم

*واحد صايم اتصل ببرنامج ما يطلبه المستمعون....قالوله شو تحب تسمع
قاللهم...لو ممكن مقطع من اذان المغرب.

*ولد يسأل ابوه صحيح يأبي الحمير تتزوج....رد ابوه اصلاً يابني مايتجوزوش غير الحمير

*واحد رافع انبوبة غاز ...قال لمرته ادعيلي....قالتله ان شاء الله ربي يفتحها في وجهك

*بحكيلكم مين هو اقل حظا في العالم واحد راكب في باص كله بنات بصير حادث بيجي في حضن الشوفير

*وحدة عانس حلمت انها لابسة فستان الفرح وبجانبها كلب وفوق رأسها طير
مشت لمفسر للاحلام....
قاللها....معنى الحلم..تكلبي ...تطيري ...مش ح تلبسي فستان الفرح. ههههههههههههه

*مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟ رد عليه وقال له : درة يا بيه..... فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف........ وراح عمله غرامة 1000 جنيه.... راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له بأكلهم علف يا بيه فقال له المفتش انت ايه يا أخي انت ما بتفهمش دي بتاكل درة وعمل له غرامه 1000 جنيه وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل كتكوت جنيه وهو ياكل اللي هو عايزه

*واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها
مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع
الدور الرابع .....
طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام.

* واحد راح الصيدلية وقال للدكتور: عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه !؟
الراجل : اسمه اشرف.

* بخـيل وقع فى حفرة ، فتجمع عليه الناس علشان يساعدوه ... المهم انه في الآخر ما كانش راضي يطلع ، فجاهم واحد و سألهم ايه اللى بيحصل ؟ قالوله احنا قاعدين نقوله هات ايدك هات
يدك وهو رافض، قال بسيطه ، راح عند البخيل وقال له خذ ايدي ................ فطلع البخيل

*كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه. الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول
له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز
الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

*مرة واحد حب... كلته الفراخ

*تلاتة بيحششوا حصل كبسة عليهم اتنين هربوا والتالت استخبى في البوكس

*واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة التاني قاله أنا غلب حماري
الأول قاله: الدولة هي قطر ولما تحط نقطة حتصير قطز التاني قاله هو قطز عالم ذرة؟؟؟؟؟
فرد عليه الأول يعني هي قطر دولة أوروبية؟

*مرة حلاق و ابنة بيتفرجوا على متش كورة فقال المذيع :وشطها بمشط رجلة و جت فى المقص فقال ابن الحلاق : بابا دول بيلعبوا فى العدة

*زوجه خوافه قوى كل يوم وهيه نايمة جنب جوزها تقولهاالحق يا عبده أنا سامعه صوت فى حرامى فى البيت جوزها تعب قوى مش عارف ينام وكل يوم على كده قام قلها ياستى ماتخافيش
الحرامى لما بيروح يسرق ما بيعملش صوت تانى يوم صحته من النوم الحق يا عبده أنا مش سامعه صوت فى حرامى فى البيت
http://www.safentaltwbh.net
Fire Bird

Fire Bird

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 7:21 pm

ههههههههههههههههه
يسلموووو أختي على النكت....
و الله ضحكت غصب... ههه
ريح الجنان

ريح الجنان

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 8:20 pm

هههه

الله يجعل البسمة دائما على وجهوكم لا تفارقكم ابدا

واشكرك على المرور
المهند
Admin
المهند

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء مايو 01, 2007 9:14 pm

هههههههههههههههه

والله ضحكتيني ياأختي وحاس بطني اجاه صداع ^_^

الله يسعدك متل ماأسعدتينا

تنبيه : قمت بحذف بعض النكت التي تتعرض لبعض الجنسيات مراعاة لمشاعر جميع الأعضاء
https://almohannad10.yoo7.com
ريح الجنان

ريح الجنان

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 3:00 pm

ان شاء الله تكون الابتسامة دائما على وجوهكم ولا تفارقكم ابدا

واشكرك اخي على التنبيه

ربي يبارك فيكم
زهرة المهند

زهرة المهند

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 4:59 pm

هع هع هع هع حلوة حلوة ...

مشكورة خيتي على النكت جاري النقل خخخخخ
يامال الشآم

يامال الشآم

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالخميس يوليو 12, 2007 6:06 pm

ــههههههههههههههههههــ
مشكورة اختي على النكت
الله يسعدكــ
قطر الندى

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالأحد يوليو 15, 2007 5:12 pm

ههههههههههههههههه

مشكورة أختي ريح الجنان
الزعيم

الزعيم

مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك   مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 2:26 am

يعطيكي العافيه

مش هتقدر تمنع نفسك من الضحك
صفحة 1 من اصل 1